пятница, 15 ноября 2019 г.
четверг, 31 октября 2019 г.
вторник, 18 июня 2019 г.
Тема: Щирість, мужність і
оптимізм героїні повісті «Полліанна», її вплив на життя міста
Мета: продовжити роботу над текстом повісті «Полліанна»; охарактеризувати особливості художнього світу,
описаного авторкою, з'ясувати, які зміни відбулися у житті мешканців міста з появою Полліанни;
проаналізувати поведінку друзів головної героїні; розвивати в учнів уміння
узагальнювати, висловлювати судження на основі прочитаного, сприяти вихованню
віри в найкращі людські чесноти.
Тип уроку: урок-дослідження.
Обладнання: мультимедійна презентація, висловлювання видатних людей, опорні схеми, таблиці.
Епіграф:
Радість
- це не просто усмішка на обличчі.
Радість - це віра в краще тоді, коли краще
бачиться гіршим ...
Ельчин Сафарлі "Кохання з дна
Босфору"
Хід уроку
І. Організаційний момент
Як ви вважаєте, чого в житті людини більше — радості,
відпочинку, розваг чи неприємностей, важкої, обтяжливої роботи, складних
обставин? (Мабуть, останнього). Невже ж тоді доводиться весь вік сумувати й
страждати?
Відомий американський
психолог Д. Карнегі вчить, що треба намагатися перетворити кислий лимон на
солодкий приємний напій — лимонад. Тобто знаходити в складних життєвих
ситуаціях щось приємне, повертати собі на користь.
ІІ. Гронування
На дошці сонечко з написом «Радість», діти на
промінчиках пишуть, що для них означає це слово.
Що таке радість?
► Якого кольору радість?
► Чим пахне радість?
► Яка вона на смак? А на дотик?
вторник, 19 июня 2018 г.
Урок зарубіжної
літератури у 6 класі
Тема: І.Крилов – відомий російський байкар. Особливості використання
алегорії у байці «Вовк і Ягня». Компаративний аналіз байок І.Крилова та
Л.Глібова «Вовк і Ягня»
Мета: закріпити знання
учнів про байку, алегорію, мораль; ознайомити учнів з творчістю російського
байкаря І.Крилова, здійснити аналіз байки «Вовк і Ягня» на основі спостереження
за мовою дійових осіб, розвивати навички виразного читання, розвивати мислення
школярів.
Обладнання: портрет
І.Крилова, ілюстрації, малюнки до байки, збірки творів І.Крилова та Л.Глібова.
Епіграф:
Поет і мудрець злилися в ньому воєдино.
Микола
Гоголь
Хід уроку
І. Актуалізація
опорних знань учнів.
1. Перевірка
домашнього завдання методом «Закінчи
речення»
Батьківщиною байки є …(Греція). Виникла байка у …(VІІІ) столітті
до н.е. засновником байки був …(Езоп). Його учнями був …(Федр і Бабрій). Згодом
байки створювалися в таких країнах, як
…(Італія, Франція, Росія Україна). Байка складається з …(2) частин. Це
…(оповідна і мораль). Прийом, завдяки якому людські вади, характери, риси
переносяться на тварин, носить назву ..(алегорія).
воскресенье, 5 ноября 2017 г.
Байронічний герой і настрої «світової скорботи» у вірші
поета «Мій дух, як ніч…»
Мета: визначити
провідні мотиви і домінуючі настрої творчості Дж.Байрона; на прикладі вірша «
Мій дух, як ніч…» виокремити характерні риси байронічного героя і настрої «світової
скорботи»; розвивати вміння аналізу поетичного твору.
Тип уроку:
комбінований.
Епіграф.
Поезія —
перетворення крові в чорнило.
Томас Стернз Еліот
Хід уроку
1. Актуалізація опорних знань.
«Кошик
мудрості». Довести,
що Байрон – найяскравіший представник доби романтизму в англійській літературі.
Бесіда
за запитаннями:
-
Що схвилювало вас у долі поета?
Чому?
-
Наскільки тотожні у житті сам
Байрон та його романтичний герой?
-
Стисло схарактеризуйте один з
періодів творчості поета.
2. Робота
над темою уроку.
Читання епіграфа уроку, робота над ним.
Слово вчителя. Сьогодні ми звернемося з вами до одного з кращих віршів поета, який
допоможе глибше розкрити такі явища в літературі як «байронічний герой» та
«світова скорбота». У поезії англійського романтика можна чітко виділити деякі
основні мотиви, такі як мотиви самотності, нескореності, романтичного бунту,
«світової скорботи». Ці мотиви широко представлені у громадянській,
філософській, пейзажній, інтимній ліриці поета.
3. Поглиблення знань теорії літератури.
среда, 14 декабря 2016 г.
Тема. Предложение. Основные признаки предложения: смысловая законченность и
интонационная оформленность. Простое и сложное предложение
Цель: углубить знания учащихся о предложении;
развивать у них навык распознавания простого и сложного предложений;
воспитывать у школьников интерес к слову.
Ожидаемые
результаты: учащиеся
знают основные признаки предложения, различают простое и сложное предложения.
Оборудование: учебник, дидактический материал.
Тип
урока: комбинированный.
Ход урока
I. АКТУАЛИЗАЦИЯ ОПОРНЫХ ЗНАНИЙ УЧАЩИХСЯ
- Проверка
домашнего задания.
1. Словарный диктант с дополнительным
практическим заданием
Задание: выписать на слух из стихотворения все
возможные словосочетания, обозначить главное и зависимое слово и изученные
орфограммы.
Мелькает желтый лист на зелени дерев,
Работы кончил серп на нивах золотых,
И покраснел уже вдали ковер лугов,
И зрелые плоды висят в садах тенистых.
Н.П.Греков
суббота, 10 сентября 2016 г.
«Пісня про Роланда» (X ст.) Історична основа твору і поетичне переосмислення
в ньому реальних подій. Патріотичні ідеї в «Пісні про Роланда».
Мета уроку
Навчальна: ознайомити
учнів з історичною основою «Пісні про
Роланда», розширити аналіз образної системи твору, схарактеризувати образ Роланда
у зіставленні з іншими персонажами;
Розвивальна: розвивати
вміння характеризувати художній образ, визначити роль виражальних засобів у
його створенні, навички виразного читання, усного мовлення, відповідати на
запитання вчителя, узагальнювати і систематизувати набуті знання;
Виховна: виховувати
моральні якості учнів, любов до батьківщини.
Обладнання: тексти
„Пісні про Роланда”, електронна презентація «Подорож у часи лицарства»
Тип уроку:
засвоєння навичок і вмінь.
Хід уроку
Епіграф:
...Граф Роланд вмер – та переміг.
„Пісня про Роланда”
І. Актуалізація опорних знань.
До числа
визначних пам'яток середньовічної літератури відносять старофранцузьке епічне
сказання «Пісня про Роланда». На сьогоднішньому уроці ми перенесемося у Францію
Х - ХІ століття, згадаємо основні положення лицарського кодексу честі,
проаналізуємо образ Роланда, з'ясуємо
історичну правду та вигадку у творі.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)